Akshulya Selamlar kızlar aranızda mima bebek arabası kullanan veya düşünen var mı fikriniz nedirr fiyatının çok olmasının dışında 😀
Gzdylcn Akshulya çok ağır bi bebek arabası.. Eğer apartmanınızın girişinde merdiven varsa ve tek basınaysanız, bebekle indirip cıkarmak o kadar yorucu ki. Ama yolda sürüş anlamında tekerlekler cok iyi.
Akshulya Gzdylcn garajdan apt girme şansım var bende dedim garajda bırakırım şasesini o tarz arabalara baktımda hepsi ağır ya ondan ağırlıgını geçtim artık soyulma falan yapıyomuş diye duydum hiç duydunmu öyle bişey sende
Gzdylcn Akshulya yok soyulma olmuyor. Ablam kullandığı icin bılıyorum bende. Yedek olarak baston almak zorunda kaldı ama. Fazla kullanışlı değil.
Akshulya Gzdylcn zaten böyle büyük arabası olanların kaçınılmaz sonu baston sanırım 🙂 ama ılk cocuk ya insan heves ediyo böyle güzel olsun falan 🙂
EbruEgemen1123 İnstagramda takip ettiğim bir bayan satmak istiyordu daha uygun fiyata. Sattı mı bilmiyorum tabii ki ikinci el ama temiz kullanmıştır ilgilenir misin bilmem. İstersen kendin sor bakalım wisteriagamzelis hesabı canım
Akshulya EbruEgemen1123 ikinci el düşünmüyorum ne biliyim bişey falan olur kırılır soyulur vs sonra pişman olurum ama cok teşekkür ederimm 😊🤗
EbruEgemen1123 Akshulya aklıma geldi görünce ne demek istersen kendisiyle görüşürsün elçiye zeval olmaz belki satmıştır 😊