31+3 haftalık gebeyim dün gece kanamam oldu korktum bekledim gitmedim hastaneye sonra kahverengiye döndü şimdi pembe ve idrar yollarım da enfeksiyon var ne yapıcam tedirginim korkuyorum ilk oğlum 32 haftalık doğdu 2 ay küvezde yattı şimdi gene aynı şeyleri yaşıcam diye korkuyorum