Gercekgulbahar canım genelde su geldiğinde hemen gitmen gerekiyor Allah korusun bebeğin suyu biter diye. Ben burda onlarca post açtım suyu anlamazsam falan diye. Ama onu anlıyorsun ben hastaneye yatışım yapıldığı gün geldi suyum. Bildiğin içinde bir balon patlıyor gibi bir anda boşalıyor ve çok fazla su geliyor duşta da olsan anlarsın yani. Ama sızıntı şeklinde gelenler varmış onu anlamak zor olabiliyormuş