seymaatk13 insallhh ben doula ile calıstım. Bol gevşeme ve nefes egzersizleri yapın inanılmaz faydalı. Nefes sayesinde epizyotomi bile açılmadı, yırtılmada olmadı bin şükür . Bazı ıkınmaları erteleme nefesi ile tuttup 4 seferde cıkartmamı sagladı doula ebe ablam 🤲🏻🌹 Allah saglıkla kucagınıxa almayı nasip etsin. Sancı anlarında bel gamzelerinizin biraz daha yan kısımlarına 2 eliyle biri bastırıp ceksin. Siz anlayacaksınız zaten acıyı dindiriyor oraya baskı yapılması