butterfly4 benimde ilk kızımın adı meryem nida bizde daha çocuk planlarken meryem artık olsun demiştik eşim hep kızım olsun adıda meryem olsun demiş evlenmeden öncesinde bile bende seviyordum ailelere danışmadık ama onlarda meryem adını çok seviyordu zaten öylede oldu hala meryem ailecek hem bizim hemde her iki ailemizinde çok sevdiği bir isim hep dini islami bir ismi olsun demiştik öylede oldu iki adı var ama diğeri beğendiğimiz ama kullanmadığımız bir isim oldu