Aybk_11 esmaer biz de 27+5 teyiz bizde de epey azalma var ama çalıştığım için yorulma ve stresle alakalı olduğunu düşünüyorum.
Gamzecem esmaer ayni haftadayiz bizim kizce için geçerli değil maşallah kıpır kıpır 🧿🥰🙏 korkmayın ama olabiliyormus çok kişide duydum tatlı birşey yiyip solunuza uzanın bir iki karnınızı hafif sallayın kipirdar inşallah 🙏 yada doktorunuza danışın 🌺