mrvkr53 hap+çatlatma mı gonal f+çatlatma mı uyguladınız? Benim klomen+gonal f 900 2 enjektör kullandım. 4 tane 20mm üzeri yumurta oluştu çatlatmaya gerek yok kendisi çatlayacak dedi doktorum geçen hafta çarşamba aşırı ağrım vardı çatlama yaşadım şimdi 11gün geçti geç döllenme vs diye düşünürsem daha çok erken sanırım ama yarın umarım olmam. Moralini bozma bende ilk zamanlar çok stres yapıyordum artık aştım sadece şu adet tarihi yaklaştıkça acabalar oluşuyor olumlu düşün inşallah seninde güzel sonuçların olur 🙏🏻