Kızlar günaydınlar merhaba 28+3 günlük olduk kızımla fakat 3 gündür geçmeyen baş ağrısı ile savaşıyorum. 3 gündür canımdan can gidiyor öksürünce,gülünce,genellikle kendimi sıkınca sol baş ağrısı çekiyorum ve durum hiç iyi değil 🥹 başına gelen var mı? Korkmam gereken bir durum mu? Hastaneye gitmeli miyim? Gitsem kadın doğum doktoruma mı yoksa alan doktoruna mı gitmeliyim? Görüşlerinizi deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz