Ben cok agir covid gecirdim ve ustune agir soguk alginligi oldu ve akcigerlerim cok kotuydu nefes aalmiyrdm emine hanim hiv ilgilenmedi ihlamur ic dedi ve calistigim halde rapor veremeyecegini soyeldi ustelik hemsireyim .gogus hastalikalrina gittim ve doktor sok oldu bu halde nasil duruyrsun bebegin bile dogru duzgun oksijen alamiyr dedi ve onun verdigi ilaclar sayesinde duzeldim ayrica ben demeden rapor da yazdi calisamazsn bol bol dinlen hamielsin dedi o yuzden emine hanimi biraktm songul hanima gectm ayrica iletisim cok zordu tel nuamrasi vermemisti gmail vermisti ordanda cevap vermiyrdu burdaki doktorumla telden iletisim kuruyrz ve cevabide hemen veriyr 38+4 teyim suan normal dogumu bekliyrz