Hulyakkus Tirasnasibe gastriti olan biri olarak hamileligin başından beri var 4.aydan sonra doktor ilaç verdi 35 hafta olduk yanmadan ziyade boğazımda yemek kalmış gibi 😅
Gizzgzz Tirasnasibe ben de 10. Haftada falan başlamıştı galiba önce gaviscon falan kullandım da sonra soda ile işi çözdüm 28. Haftadayım tek kötü alışkanlığım günde 2 şişe sodam var :)