Hanımlar aşırı derecede karın ağrısı ile cebelleşiyorum geceden beri sabah dahada sıklaştı adetken ağrıyan karın ağrısı ile aynı gibi fazlasıda var sabahdan yürüyüş yaptım geçer gibi oldu ama gene ağrılarım var 33. Haftadayım normal mi sizce ne yapmalıyım