Dün gece inanılmaz bir baş dönmesi yaşadım yatakta 3 kez. Ayakta olsam yığılmıştım yere. 3 aylık hamileyim. Ayran içtim kraker yedim galiba acıkmıştım ama farkında değildim. Sonra tekrar başım dönmeye başladı ve inanılmaz kustum. Hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım. Normalde benim tansiyonum 9-5 yada 9-6dır. Kimine göre bu çok düşük olsa da benim normalim bu. Dün gece kustuktan hemen sonra 12-7 çıktı. Eşim çok iyi vs dedi ama benim normalim bu değil ki. Biraz yüzümü yıkadım falan tekrar ölçtüm 10-7 çıktı. Bu sabahta normale dönmüşüm 9-6 çıktı. Acaba dün gece yaşadığım bu durumun bebeğe olumsuz bir etkisi olmuş mudur