Ftm124 Kızlar 2 tane zıbınlı olan hastane çıkışım var 2 tanede üstten yelekli gibi olan zıbınsız olan var siz ce 0-1 aylık zıbın almalı mıyım? Sadece hastane için evde yeğenimin eskileri var küçük zıbın olarak
Gizzgzz Ftm124 ben de yeğenlerim den kalanların üstünü tamamladım yenileri de yıkayınca eskiler ile aynı oldu valla içime dinmez eski oldukları çok belli dersen al yok belli değilse çok ta gerek yok bence
betul_yilmazz Sadece hastane içinse bence gerek yok Ama garantiye alıyım derseniz bi tane beşli set uygun fiyatlılar var bakabilirsiniz isterseniz :)
Ftm124 betul_yilmazz beşli seti 0-1 ay mı alayım yani? Zıbınsız hastane çıkışları da oluyor demi onlardan 2 tane var ya yetmez mi😅😅
betul_yilmazz Ftm124 zıbından kastınız içi mi oluyo iç zıbın Ben beşli setleri 0-3 ay aldım baya giyiyorlarmış hem
Ftm124 Gizzgzz yok zaten benim 4 tane yeni hastane çıkışım var 2 tanesi zıbınsız onlara zıbın şart mı diye düşünüyorum