Grapegirl orda 3 ayri dr gittim doktorlar aşırı ilgisiz soru sorulmuyor, en son selda hanim idrar enfeksiyonuyla ilgili bir ilac verdi eczaneden almaya gittim hamile oldugumu soyledim eczacı vermedi ilaci gebeler kullanamaz dedi..sonra baska bi dr gittim oda bu ilac gebelikte kullanilmaz dedi o son oldu ztn hastanenin dogum katina cktm sıfır hijyen vsvs valla kisiye gore degisir memmuniyet ama ben gercekten nefret ettm o hastaneden :(