annesinin_kelebekleri Kızlar merhaba adetim 12 gün gecikti erken gebelik testi yaptım negatif, böyle durum yaşayan varmi aranızda sonuç nedir gebelik yoksa başka biseyim mi var kist falan mesela anlayamadım
Bbetll annesinin_kelebekleri benim de 14 gün gecikti. Dr gittim tertemiz kist vs yok. Dr bu gündemin tetiklediğini ve genel olarak kadınlarda gecikme yaşandığını söyledi. Daha olmadım ne gelen var ne de giden. Yarın yine gideceğim mesela
Dolphin16 annesinin_kelebekleri benimde Ocak ayında hiç olmadım 14 gün geçti hiç aksamazdı ilk defa oldu bende hamileyim sandım testler yaptım negatifti 14. Gün adet oldum 🤷♀️ olabilir bu günlerde adet geçmesini çok duyuyorum ve yaşıyorum 🤦♀️
annesinin_kelebekleri sacmalamakizim ne bilim çok piskoljim bozuldu bekle bekle, belkide böyle durum yaşayan olmuştur diye yazdım, burda binlerce insan var
annesinin_kelebekleri Pkmezbal son adetimin lk gününe bakarsan şuan 5+4 haftalik yani testte çıkmaması normal değil diye düşünüyorum ama benim yumurtlama günün 16 şubat ordan hesap yapsam şuan 3+3 haftalik kafam3 karıştı baya
annesinin_kelebekleri sacmalamakizim ama siz test yapınca pozitif çıkmıştır, benimki ise negatif çıkıyor
Pkmezbal annesinin_kelebekleri benimde kafam karıştı 🤣 en iyisi bu sorunu kan çözer gidip acilden kan ver bakalım gelen giden var mı alt kata☺️☺️☺️☺️
Esal2561 Bende ilk defa 19 gün gecikti beta hcg 036 cikmsti bir hafta gecikmede şuan 19. Günü bitirdim sizce bişey varmdr normal test te. Negatif cikmsti ilk hafftada
annesinin_kelebekleri Esal2561 19 gün gecikmede test yapın varsa mutlaka çıkar inşallah, hastaneye gidin cikmazsada adet söktürücü içmeniz gerekiyor veya