Kızlar yatınca başlayan aşırı derecede ağrı yapan ve beni uyutmayan bacak, kalça ağrılarım oluyo. Ayağa kalkarken de ağrıyo ama daha sonra yürümeye başlayınca ağrılar geçiyor. Tam tersi olması gerekmiyor mu bu durumu yaşayan var mı çaresi var mı rahatça uyumak istiyorum artık 😢