Aysenur426868
Böyle düşünmeyin bebişi de üzmeyin , onun keyfi yerinde bence :) haklısınız grci annelik böyle bişey sürekli tedirginlik maalesef hepimizin aklına kötü seyler geliyor ama dillendirmeyin ,aklınıza gelince güzel seyler düşünün :) siz güzel beslenin gobeğe takılmayın bebeğinizde saglıkla gelsin güzel düşünün güzel olsun insallah ☺️