snmtncr 36+1 günlüğüz bizde. 2-3 gün önce açıklık çatı muayenesi oldum. Valla bağıracak kıyameti koparacak korkacak ne var anlamadım. gram acı duyulmuyor. Muhtemelen korkanlar psikolojik olarak korkuyor ve kendini kasıyor. Doğal olarak rahat muayene edilemiyorlar. Yoksa konuşulacak bir konu bile değil bence normal muayene yani 😄