Kızlar doğum sancılarınız nasıl başlıyor bilenler bi bizi aydınlatabilir mi belimde ve karnımda ağrı var 33. Haftaya yeni girdim dün gecedne berü hafif hafif gaz sancısı gibi adet sancısı gibi ama değil de gibi biraz da açık giyiniyorum çok sıcak geliyor bana üşütmüş olabilir miyim korkuyorum doğum başlarsa diye