Benim başıma geldi canım ikiz gebeyim 7.haftamda doktor alttan baktı eve gelince resmen bardaktan boşalır gibi kanamam oldu parça parça hastanede yattım 2 gün ama çok şükür bebeklerim iyiymiş simdi 25+2 yiz 🥰 ben oksapar falan kullanıyorum kan sulandırıcı rahimde biriken kanlar boşalmış dedi doktorum tabi yine de ilk 3 ay düşük tehlikesi var dikkatli ol mümkün olduğunca dinlen ilaçlarını düzenli kullan