Mervealya188 Kızlar alacaktm 500tl halbuki hiç emek yok sonra trenyolda isim li kasnağın 30 tlye satıldığını gördüm aldım süslerini alıp kendim yapacağım yapan varsa fikir atablrmi
selinsmother Mervealya188  kendim yaptım🩰
kevserky selinsmother malzemeleri nerden aldınız süpermiş. Eline sağlık biz de yapalım taktikleri verir misiniz
selinsmother kevserky dolap uygulamasında peri kızı yapan bir kız var ondan satın aldım ☺️ isimli pano ve okaliptus trednyoldan aldım
Iremynt [https://mutluresim.com/images/2023/03/12/7DFt9.jpg](https://) 250 tl civarı tuttu hayal tül ile beraber
2Mucizeveannesi Mervealya188 Bende böyle yaptım kasnak ayicik ve makrome ipi aldım belki makrome ipini aşağı doğru da sallandirabilirim
ozgegundogdu1903 Mervealya188 ben yapmaya başladım ama tam bitmedi makromeden yapıyorum yarın yaptığım kadarını atarım isterseniz 🌸🙏🏻