19 ay önce ilk sezeryanımı olmuştum şimdi gün olarak 37+5 deyiz 17 marta ikinci sezeryanım için gün verilmişti ancak 1-2 gündür ufak tefek sancılarım vardı çok az olan bu gece biraz sıklaştı 15-20 dk da bir sancı giriyor dayanılmaz değil ama adet sancıları gibi geç saat olduğu içinde doktorumu aramaya çekindim doğrusu daha öncesinde sancı yaşamadığım için nasıl birşey olduğunu bilemiyorum. Hastaneye gitmeli miyim yalancı sancılar olabilir mi bunlar lütfen tecrübesi olan anneler varsa yardımcı olur musunuz?🙏🏻