HilalErsan Merhabalar Sevgili Anneler, Haftamıza yeni giriyoruz hastane çantamı henüz hazırlamadım bazı sebeplerden ötürü 😶 Çok geç kaldığımı düşünen bir tayfanın baskısı altındayım. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Kaçıncı haftada hazırladınız çantanızı?
Busel HilalErsan 33.haftadayim kapadim 1 hafta önce ne olur ne olmaz normal doğum bekliyorum gün belli değil hazırladım erkenden. Iyiki öyle olmuş zorlaniyor insan artık ya seninde hazırlama zamanın gelmiş bence yavastan başlayabilirsin
AdinsMom HilalErsan ben 30+1im ama hazırlayacağım haftaya falan cidden zorlaşıyor ilerledikçe hatta keşke daha erken hazırlasaydım da dursaydı bi kenarda şimdi yıka ütüle katla ayır bilmem be depend sipariş ettim onu bekliyorum gelsin hazırlarım
Eceecim HilalErsan 33 de herşeyimi bitirmiştim. Çok öncesinde yıkayıp hurçlamıştım. Çok el oyalıyo cidden. Ve bana annem desteğe gelmişti. Mutlaka destek alın. Tek olsam haftalar sürerdi 😕 bir de doğumun ne zaman olucağı belli olmuyor hazırlıklı olmakta fayda var.
Meribiri1 HilalErsan 32. Haftadayım bende daha çanta falan hazırlamadım 35 gibi düşünüyorum çünkü anca dolabı gelicek yıkıcam falan
BabyMinor 34 ideal basla her kontrol de temiz olmak doguma gider gibi gitmek çünkü her an hersey oluyo sen sancım yok diyosun sancı çıkıyo acılman oluyo vs vs
PrensesAnnesiiiiiiiii HilalErsan bende 35+6 herşeyi yıkandı sadece ütüleyip çantaya katacam inşeAllah onuda yarın inşeAllah yapmayı düşünüyorum
AzraFarah HilalErsan yıkayıp ütüleyin hazır olsun, çanta hazırlamak çok zor değil. 32+4 ikinci sezeryanim, çanta içine koydum ama doğuma 5 hafta var iki de bir açıp bakarım ben, sadece yıkama ütüleme insanı yoruyor
Bet1 HilalErsan benim 30. Haftada herşeyim hazırdı çantam bir köşede bekledi 34+0 da gece aniden suyum gelince doğuma gittim hiçbir sebepte yoktu. Ne olacağı hiç belli olmuyor canım hazırda tutmak en iyisi
tazecikannee HilalErsan ben 32 de herşeyi hazırladım bekliyoruz 35+3 olduk ağırlaştım sonra yapamazmışım
Petitoos Eğer yanınızda yardımcı olacak biri yoksa başlayın bence çünkü gerçekten oyalıyor herşeyi yıka ütüle hurçları ayarla kaynatılacak şeyler var vs vakit alıyor yani. Ben 33′de hazırladım şu an 36+4′deyim iyi ki hazırlamışım diyorum iyice ağırlaştım çünkü
hayalperest2310 HilalErsan 36 da hazırladım canım 38 haftalığım düşük riskim yoktu o yüzden geç hazırlayanlardanım 😇
Zeynepnisaa HilalErsan 34 bana da erken gelirdi 36-37de hazırlarım diye düşündüm aniden sancılanıp erken doğum ihtimalim oldugunu söyleyince doktorum eve geldiğim gibi cantayı hazırlamaya başladım. Evde neyin nerede olduğunu hangi kıyafetlerin yerleştirileceğini sadece ben bildigim için başka birine hazırlatma sansım da yoktu. O nedenle hazırlanmanızı tavsiye ederim🌸
Heyzilwq HilalErsan 35 haftada falan hazırladım ama keşke daha önce hazirlasaydim dedim şuan kafam çok rahat ama o hafta acil bir şey oldu resmen orta da kalıyordum Allah tan bir şey olmadı da