Nepenthe Anlamı; Etrafına bilgisiyle ışık saçan etrafını aydınlatan, erdemli ve bilgili kişi. Ama eşim her zaman ki gibi beğenmedi olsa ki ben çok beğenmiştim farklı geldi. Şifa ismi ortak kararımız ben Aydem Şifa ismini yakıştırdım sizce nasıl ?
AdinsMom Nepenthe bebiş sizin bebişiniz bence hoş değişik bir isim kulağa güzel geliyor ben de adin koydum oğlumun ismini mesela
yasemin1622 Nepenthe denizlide elektrik dağıtım şirketinin adı aydem o yüzden isim olarak bakamadım 😐 tek Şifa koyun illa iki isim mi istiyosunuz
Tripkolikkkiz Özür dileyerek söylüyorum fikrimizi sorduğunuz için. Hiç beğenmedim maalesef. Aydem çok zorlama Bi isim gibi duruyor. Öncelikle kız yada erkek ismi olduğunu bile anlayamadım. Saygı duyuyorum koymak isterseniz koyun tabikide herkesin hayalinde Bi isim vardır 😊
Nepenthe Tripkolikkkiz illede olsun diyemem ama ne bileyim ilk duyduğumda hoş geldi çok zormuş gerçekten isim konusu birde eşimle hiç anlaşamıyoruz asla o son karar verilemiyor 😭
Nepenthe AdinsMom benim eşim çok düz biri yani ona kalsa elif Zeynep ayşe Fatma falan koyar bende daha farklı sıradanlaşmamış bi isim istiyorum bu yüzden çok çatışıyoruz 🤷🏻♀️
Nepenthe nilsmomy mihra şifa aklımızda ama bu aralar o kadar çok doğum yapam arkadaşım oldu ki ve mihra ismini koymuşlar 🤷🏻♀️