Farida1cf Merhaba beniim vajinal + ayakda varislerim var. Çocuğum 35 haftalık 3.080 kq doktor iri bir bebek olduğunu söyledi ve sezeryen önerdi. Kendimde minnak bir kızım sizcə doğrumu bu kendim doğarsam varislerim cokmu çıkar Boyle durumla üzleşen varmı?