M_22 Hanımlar sürekli solamı yatmak zorundayız ya 13 haftamdayım doktorda sürekli sola yatıcaksın dedi ama uyku denen bşey kalmadı bende
Mysmrt M_22 ay yok yavrum ya daha erken zaten istediğin gibi yat yüzüstü hariç. Sadece işte sola daha fazla yatmaya çalış çünkü bebek o şekilde daha iyi besleniyormuş plesenta daha rahat iletim yapıyormuş
anneolmakzoramagulusuyeter_ M_22 tabiki pozisyon değiştiriyoruz ama ağırlık olarak sola yatmamiz gerekiyor canim
Slaedz M_22 göbeğin çıkana kadar yüz üstü sırt üstü istediğin pozisyon yat göbeklendikten sonra sağ sol düz yat 30. Haftadan sonra da sadece sağ sol