Beybisiii hem de nasıl oluyor.. o haftalarda başladı şimdi 31 hafta ama bu gece doğuruyorum zannettim. 2 gündür vajinamda batma ama bu nasıl acı , ağrı, karnımda ağrı inan yatıp uyuyamadım şimdi azaldı bi. Erken doğum mu olacak acaba belirtileri yaşayan var mı 30-31 haftada 😞