Merhaba hanımlar. Ayrıntılı ultrasonda ense kalınlığı olup doğumunda sıkıntı yaşayan yada yaşamayan varsa yazabilir misiniz lütfen. 6.85 mm cıktı tek başına pek önemli görmedi ama normale göre biraz kalın dedi doktor. Diğer degerlerinde bir sorun çıkmadi.