Kimseyi etkilemek istemem ama spinal olup doğumu en kötü geçen kişi olabilirim. 2 martta acil olarak sezeryana alındım, spinal tercih ettim. Böyle şeylerden hiç korkmam panik atağım yoktur, gayet rahat ameliyata girdim. Spinal yapılıp yatırıldıktan kısa bir süre tansiyon yükselmesi ile ciddi baş ağrısı oldu, bulanık görme başladı. Dikişler atılıp tansiyon normale döndükten sonra odaya çıkartılırken asansörde çift görme başladı ve bilincim gitti. Asansörden indiğimde solunumum durmuş, nöbet geçiriyormuşum. Yapılan tetkikler sonucu beyin kanaması geçirdiğim saptandı. Bir sürü jinekolog ve nörolog değerlendirdi ama neden olduğu bulunamadı. Spinalin tetiklemiş olabileceği söylendi sadece. Hatta kendi doktorum hep spinal yanlısıydım ama artık kimseye tavsiyede bulunmayacağım dedi.