Marysmommyy Hamiş anneler bebeğimizin cinsiyetini öğrendik erkek olduğunu söyledi doktorum isim önerisi bekliyoruz sizler neler koydunuz yazarsanız banada fikir olur
Mervegvn123 Marysmommyy biz oğluşuma ARDEN ismini karar kıldık ama ben Kuzey ve uğur isimlerini cok begenıyorum kuzey cok tercıh edıldıgı ıcın istemedim uğurda dayım var diye koymak ıstemedık sizede fikir olalım