Hafizeipek valla canım çok daha önce olsun istiyordum ben aslında Eylül gibi ama imkanlar bu zamana getirdi durumu. Bebeğim de yeni evde olsun istiyorum bebek varken taşınmak çok daha zor olacağı için giriştik bu işe. Ama amiyane tabirle yumurta kabuğa dayandı 🤭 herşey sıkıştı eşim evde pek yardımcı olamıyor ben yapıyorum çoğunu. O da evin tadilatıyla falan ilgilendi işte erkeklerin yapabilecekleri kısıtlı. Şimdi takılıyorum oda oda😂 toplanacağım inşallah yarına ama bebek beni korktmasa daha iyi hissederim