Mineklc aaa o uyku problemi için de mi kullanılıyormuş. Benim de 15 haftalık gebeliğimde geçmeyen baş ağrısı için nöroloji ye gittim o önerdi aldım henüz kullanmadım. Kadın doğum doktorum da kullanabilirsin dedi ama bana baş ağrısını rahatlatır akşamları iç dedi bitkisel bir şurup dedi