[bilinmeyen] bazı doktorlar öyle. Bende 5 hastalıkken ilk doktora gittiğimde doktor her an düşebilir bağlanma ona herşey olabilir. Kendisi kalmak isterse kalır gitmek isterse gider yapmak hiçbirşeyin yok. Tamamen zamana bırakaıcZ falan demişti. Ki ne önceden düşüğüm olmuştu ne kanamam ne başka birşey. Güya ihtimalleri söylüyor bazı doktorlar ama durduk yere ne gerek var ? Şuan 18 haftalık hamileyim çok şükür bugüne kadar da hiç sıkıntı yaşamadım.