Merhabalar kızlar. 30+3 teyim. Yaklaşık 1 buçuk 2 haftadır kasıklarımın tam orta kısmı ağrıyor. Bir nevi hamlamış gibi. Adım atarken, yürürken falan garip bir ağrı var. Bu karnım ağırlaştığı için baskıdan mı yoksa başka bir şey mi bilemedim.
Böyle bir durum yaşayan var mı?