alya00 Kızlar 34.haftaya giricem neredeyse göğsümden sıvı/süt gelmedi normal mi? Gelmemesi sütümün olmayacağını mı gösteriyor endişeleniyorum
Alperyekta37 alya00 ilk çocuğumda hiçbişi gelmedi doğuma yakın sıkıyodum yine gelmiyordu ama sütüm şelale gibiydi emmedi kesildi orası ayrı ama bi alakası olduğunu düşünmüyorum
Hizligonzales alya00 herkeste gelecek diye şart yok ki bendede gelmemisti dogumdan 2gun sonra sutum geldi geliyoe yani o konuda korkmayin
Tugba__- alya00 2. Hamileligim 37.haftaya girdim sayılır ne bunda nede Bi önceki hamileligimde süt gelmedi hiçte dert etmedim
alya00 Alperyekta37 strese giriyorum çevremdekiler sorup duruyo. Artık evet geliyo diyip başımdan atcam. Sağıp verdiniz mi peki
Tugcecv alya00 sıkma göğsünü sakın sarı su akıyor onun gitmemesi lazım denerken farketmezsin ve göğüsle oynamak erken doğuma sebep olur
Tugba__- alya00 sıkıntı yapmayın sağlıkla doğsun minnoş inşallah en önemlisi o siz ve bebis sağlıklı olun