Lina-Annesi ben 21 haftalıkken cinsiyeti netleşince almaya başladım, o zamanki 90 100 tlye aldığım kıyafetler şimdi 250 tlden aşağı yok valla kıyafet işini o zamanlardan halletmişim iyiki, dün e bebekden üç beş ıvır zıvır aldık kıyafet değil 600 küsür ödedik şok oldum gözle görülür bişey yok :) bazı malzemeleri n11den alıyorum hem kargo ücretsiz oluyor hemde bazen kupon veriyor çok uyguna geliyor bi göz atın. Dolap uygulamasına bakın bazı şeyleri sıfır almaya gerek yok 2.elde alınabilir kıyafet değilde başka eşyalar