berryy21 Merve0058 eğer doktor kontrolünde gidersen zaten kendisi senden bunu istiyor ama sürekli diye düşünme en azından büyüdüğünü geliştiğini anlıyorsun
Gizemyasinn Kızlar ben 5 gün yumurtlama hapı kullandım iki yumurtam birden çatlamış doktor ikiz olabilir dedi ilk kan verdiğim de 290 küsür çıktı 3 gün sonra tekrar verdim 1106 çıktı sizce ikiz olup olmadığı burdan belli olabilir mi yaşayan var mı acaba 🤔
Gizemyasinn Aysel_krdg anladım canm haftaya pazartesi kontrolüm var inşallah ozmana kadar kese belli olur dimi
ikizprensesannesi @"Gizemyasinn Değerleriniz yüksek ikiz gibi duruyo ama muayenede belli olur inşallah öyledir🌸
Gizemyasinn ikizprensesannesi ayyy canım inşallah bakalım hayırlısı ile gelsin mucizem cuma günü tekrar kan verip değerlerime baktırsam mı acaba ne kadar yükselmiş
afg CeydaST aynısını bu doktorumuzda söylüyor geç döllenme yoktur geç yumurtlama vardır diyor değdil mi ?
CeydaST afg evet ama dediğim gibi bazı doktorlar muhtemelen bizlerin daha rahat anlaması için geç döllenme tabirini kullanıyor olabilir. Yumurtlama olayını herkes anlamıyor ama döllenme deyince maşallah herkes anlıyor 🤭
ikizprensesannesi @“Gizemyasinn” Doktorun ver dediyse verebilirsin ama gerek yok sanırım çünkü bini geçtikten sonra kese görünüyor diye biliyorummm hadi inşallah ikizdir🥹🤲🏻🤲🏻
Gizemyasinn ikizprensesannesi inşallah bakalım çok merak ediyorum bende pazartesiyi nasıl bekleyecem bilmiyorum 🤷🏻♀️
Merve0058 berryy21 yaptırdım canım bugün 105 e yükselmiş inşallah kucağımıza almayi nasip etsin Rabbim