Pyraz61
Muhtemelen iyice yerleşme ağrısı falan olmuştur. Zaten öyle çok hamileymiş gibi hissedilmiyor bende ay hamileyim falan diye hiç hissetmedim. Tiksinmeler mide bulantıları daha ilerleyen haftalarda başladı bende. Ama herkesin geçirdiği gebelik süreci Farklı belki sende hiç olmaz belli mi olur. İlk hareketlerini hissedene kadar insan pek bi şey anlamıyor bence. Benim fikrim bu 🤷🏽♀️🌸