minnakannesi08 Ay amin. Rabbim ki senin kucağını boş bırakmasın. Ben ağır derece pcosluydum her belirtisi vardı. İlk ergenliğe girdiğimde 4-5 sene tedavi gördüm falan. Hep acaba olur mu olmaz mı geçiyordu aklımdan. Hatta gebelik haberini öğrenmeden 2 ay önce gittiğim bir doktor çocuğunuz olmayabilir demişti. O odadan nasıl çıktım eve nasıl geldim bilmiyorum.. Zaten daha düşünmüyorduk ama çok üzülmüştüm çok. Rabbimden gelen 2 ay sonra öğrendim. Çok güzel bir his🤤 bebiş doğdu bende de gözüktü. Ay ilk gün baya aradım bir de acayip basmak istiyorum acaba ne gelecek karşıma basınca sonra dönüşü olmaz diye basmıyorum😬 ağırlaştık tabi artık bacaklarım falan ağrıyor. Özellikle magnezyum içip soda takviyesi yapmazsam belim kopacak gibi ağrıyor. Şükür buna da fiziksel anlamda çok rahattı hamileliğim zaten. Şimdi sıra sağlıklıca kucaklarımıza almakta♥️♥️