Fzltkckdp 3 kez yaptım hep bozuk çıktı bu en normaliydi anlamadım 🙂 inşallah hayırlısı olsun hepimiz için teşekkür ederim herkese 😍
Fzltkckdp bebekveannesiii evet sola kaymış gibi geldi sabredemeyip yapıyoruz işte sonra soru işareti 🙂
alitalia Fzltkckdp canım içerdeki test kağıdı kaymış. Testin bozuk falan değil bence hamilesin hayırlı olsun inşallah 🙏🏻 ama çok arada kaldım dersen de bir tane daha test yap istersen ama bence kesin pozitif
minnosbirkiz Fzltkckdp bence gebelik var canım sadece içi kaymış 🥰 hayırlı olsun rabbim sağlıcakla tamamına erdirsin inşallah 🤲🏻🌸