Smy-dns1 Arkadaşlar istanbul Avrupa yakası medipol Sefaköy şubesinde doktor deneyimi olan var mı önerilerinize ihtiyacım var
Yelizcyln Bende Medipole gidiyorum içeri eşleri alıyolar. Nail’e hanıma gidiyorum ama gizem berfin ulu utkuya geçmeyi düşünüyorum kaç haftalık hamilesiniz?
elf8 Ben de Sefaköy Medipolde Elif hanıma gidiyorum en başından beri, 23 haftalığız ve şuanlık memnunum. Eşleri içeri alıyorlar, ben hep eşimle gidiyorum kontrollere. İlgisini vs beğendim. Titiz çalıştığını düşünüyorum. İstersen deneyebilirsin bi
Smy-dns1 Yelizcyln oy maşallah Rabbim sağlıcakla tamamına erdirsin inşallah bizde o günleri görürüz Allah ın izniyle ☺️
znrars 32 haftalık oldum Gizem berfin uluutkuya gidiyorum başından beri çok memnunum ayrıca odaya eşimde giriyor hatta 3 yaşında oğlumda giriyor :)
Yelizcyln znrars bende o doktora geçiş yapıcam bu ayki gittiğimde şeker yüklemesi yaptırdınızmı acaba
Yelizcyln Smy-dns1 amin inşallah teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah zaman hızlı geçiyor 😊