Kızlar 34+4 haftalığım aşırı grip oldum nefesi ağzımdan alıyorum ama ağzımın içi resmen kuruyor burun akıntısı var bu haftalarda hastaneye gitsem sadece serum mu takarlar yada bebeğime zarar verir mi grip olmam ilk gebeliğim bir fikre sahip değilim çünkü cahilim bu konularda aklım çıkıyor ona birsey olur diye yaşayan var mı benim gibi