Babylovebaby benim bebeklerim 2 ocakta doğdu ama 7 aylık doğdular düzeltilmiş 23 Şubat yani 3 saatte bir besleniyorlar önce meme emiyolar 15-20 dk sonrasında 40 ml kadar biberondan anne sütü veriyorum hepsini içmiyorlar tabi 20-25 arası tüketiyorlar çok yorulmasınlar diye doktorları 15-20 dk emzir sonrasında biberonla takviye yap dedi bizim durum biraz karışık yani 😃