Kızlar selamm gebe olduğumu dün öğrendim beta hcg 0-5.2 referanstan 7.2 pozitif çıktı henüz doktora gitmedim bir kaç gün beklemem gerekiyormuş artışı görmek için çok yeni 3 4 haftalıkmış fakat dün akşam ve bugün akşam kahverengi akıntım oluyor korkuyorum