Kızlar 38+2 yim ama bebeğimin gelmeye niyeti yok tabiki vaktini saatini doldursun isterim ama çok bebeğimin 3-4 gündür hareketleri azaldı, rahim ve iç bacaklarım çok ağrıyor yürümek cok zorlaştı, artık halsizlikten bebeğim hemen gelsin istiyorum, hamilelik artık iyice zorlaştı hissediyorum. Geceleri uyumak, kıyafet giymek ve bilmediğim bir sancıyı beklemek beni iyice yordu. Doğumdan çok korkuyorum ama bir yandan da vücudum artık biraz rahatlasın istiyorum.