38+4 olduk tam 39 da sezaryan günüm var ve grip olmuşum burun akintisi öksürük ciğer ağrısı fln var yarın sabah doktora gidegim insallah ama icim içimi yiyor ikinci zorunlu sezaryan bu çocuk bayagidir baş aşağı sıkıştıyor normal olmaz dediler ilkide sezaryan diye ama kimide diyor ki grip olunca sezaryan yapılmıyor yapılmazsa bı anca gelme ihtimali var bu iki gündür ağırladık arttti grip olduğum için sezaryan ertelenir mi