Bebekliğimden beri egzamam var vücudumda kulagımda ensemde koltuk altımda belirli zamanlarda kendinş tekrar etti en son kulagımın arkasında gebe kaldıgımı öğrenmeden önce azıttı resmen krem kullandım biraz kalmıstı gebe olunca suan yok oldu mesela . Ama şunu merak ediyorum annenin egzaması bebeğe gecebiliyormus dogru mu