1prensannesiiiii Nagehan1803 bunu bende merak ediyorum doğum tatil günlerine hafta sonuna falan denk geldiğinde nasıl oluyo🤔
1Mavimavi Nagehan1803 icapçı olur özel de olsa farketmiyor Doktorunuzun tercihine bağlı o gün çalışmak isterse doğumunuzu yaptırabilir ama tatil hakkı varsa icapçıya denk gelirsiniz
Ahsenimveben Nagehan1803 bana Seerusm için 21 ile 27 arası dedi Dr . BM olmasam o arada illaki nöbetçi DR olur dedi
MeltemKartal22 Nagehan1803 benimde bayrama dnek geliyor doktoruna sor bayramda büyük ihtimalle nöbetçi değildir bizimde öyle Çarşamba sorucam ayrı ücrete geliyor mu diye öyleyse öyle yapıcaz sizde sorun
Mommy0408 Özelde geliyorlar ama bazıları. Yani bunu önceden sormanız gerek. Devlette kim nöbetçi ise o yaptirir
Mhtpflz Nagehan1803 acil doğumlar oluyor tabi planlı sezeryan hariç ben 1995 23 nisan doğumluyum bide pazar günü anam acil doğurmuş beni plansız yani😅