Çok pahalı markalara bakmanıza gerek yok kendi kendine sallasın iki müzik çalsın inanın yetiyor ve oyalıyor zaten bebek 5 6 aya doğru hareketleniyor bağlamazsanız düşüyor sonrasında da yatmadığı için kullanılmıyor ben e bebeğin markası baby me confort model aldım çok memnun kalmıştım hala duruyor ve 2. Gebeliğim yine kullanıcam hepsi burada da şuan indirim de diye gördüm tavsiye ederim