tuub07 İsim konusunda kararsızlığa düştük. Ek getirdiğinde çok uzun olduğu için Alperen ismine çekimser bakmaya başladık. Fikirlerinizi merak ediyorum 🥹
Deletedmom_85 Alp Eren ile Alperen söylerken pek bir farklılık hissettirmez. ikiside aynı hızlı söylendiği zaman o yüzden alper ve alpereni direk değerlendirin derim :)
LeylaNil92 Ben bebeğimi haftalardır Alperen diye seviyorum 😃 Daha net belli değil gerçi bizim. Enes ve Kerem Ali ismi de aklımızda. Ama bu seçenekler arasında en güzeli Alperen bence ☺️